Przerażająca mieszanka horroru przetrwania i eksploracji Metroidvania
Koniec Otchłani to izometryczna gra akcji-przygodowa, która czerpie z elementów Metroidvania, a także z przerażającego klimatu i fabuły Little Nightmares. Opracowana przez Section 9, gra przekształca horror przetrwania przez pryzmat widoku z góry. Ta gra obiecuje ewoluowane ciemniejsze doświadczenia horroru z cięższą atmosferą i nastrojową estetyką w połączeniu z napiętą rozgrywką.
Groteskowe bossy i przerażające przygody
W End of Abyss gracze przejmują kontrolę nad Cel, samotnym operatorem eksplorującym opuszczony podziemny kompleks wypełniony groteskowymi stworzeniami. Walki są oparte na celowaniu za pomocą dwóch gałek analogowych i precyzyjnym timingiem, z pistoletem i strzelbą, które zużywają ograniczoną amunicję. Unikanie ataków jest kluczowe i strategiczne. Narzędzie skanera ujawnia zasoby, ukryte ścieżki i oznaczone punkty zainteresowania na mapie.
Spotkania z bossami naśladują wzorce rozpoznawania w Soulslike, tworząc napięte, ale sprawiedliwe walki, które nagradzają naukę. Gra doskonale radzi sobie z opowiadaniem przez otoczenie. Jej dziwaczny styl sztuki przypomina Little Nightmares, ale z większą surowością i realizmem. Zasoby są ograniczone, a wrogowie odradzają się przy każdym punkcie zapisu w prawdziwym stylu Souls. Jednak zawartość jest nadal ograniczona i brakuje różnorodności obszarów w trailerach.
Brudny zjazd w atmosferyczny lęk
End of Abyss tworzy niepokojące i intensywne doświadczenie horroru, łącząc eksplorację Metroidvanias z napięciem horroru przetrwania. Jego ciemne, przerażające otoczenia i wymagające starcia z bossami zmuszają graczy do opanowania każdego zasobu i ruchu. Chociaż obecnie może cierpieć z powodu ograniczonej zawartości i różnorodności obszarów, jego nawiedzająca atmosfera i strategiczna walka stanowią fundament dla naprawdę niezapomnianej przygody w strachu.